zaterdag 10 november 2012

Een hond in Amerika

Hond kan door baas of door personeel in bad gedaan worden
In het gastgezin waar ik verblijf, woont naast Bernice ook Sydney, een 11-jarige Golden Retriever.
Sydney heeft een vriend, Hooper, van de zoon van Bernice die een paar huizen verderop woont. Hooper en Sydney spelen geregeld samen. In de grote achtertuin of op het strand. Ze komen niets te kort en horen geheel bij het gezinsleven.
Zo kan dat gaan bij mensen die van honden houden (ik heb zelf 12 jaar een Ierse Setter gehad, maar dan toch anders...).

Vandaag nam Bernice me mee naar de dierenshop in het dorp. Daar heb ik me flink verbaasd. Er stonden verschillende badkuipen in de zaak, waar je je hond in bad kan (laten) doen. Lekker soppen en masseren. Ik kreeg niet de indruk dat de honden het zelf zo prettig vonden. Maar volgens Bernice is het een verwennerij. En natuurlijk heel nuttig.
De keuze voor Sydney viel op 't linker koekje, hond met hartje
Verder in die winkel een uitstalling van speelgoed en etenspul. Ik heb werkelijk nog nooit zo iets gezien. Vitrines vol met koekjes en zelfs lollies.....

Naast een lekkernij voor Sydney werd er tussen het speelgoed alvast een ideetje opgedaan voor een cadeau voor in zijn Christmas stocking...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten